Daar ben ik weer... - Reisverslag uit Accra, Ghana van Maartje Admiraal - WaarBenJij.nu Daar ben ik weer... - Reisverslag uit Accra, Ghana van Maartje Admiraal - WaarBenJij.nu

Daar ben ik weer...

Door: d'n Admiraal

Blijf op de hoogte en volg Maartje

29 Augustus 2007 | Ghana, Accra

Meer dan een jaar geleden heb ik mijn laatste bericht achter gelaten op deze site en ik zie dat ik hem niet eens afgemaakt heb.

De meeste van jullie hebben het vervolg van het verhaal uit mijn eigen mond kunnen aanhoren! En ik zal jullie daar nu niet meer mee lastig vallen...

Of toch wel?...

Het einde moet namelijk nog beginnen. Zoals bekend ben ik ondertussen (1 jaar later) afgestudeerd op de SPH te Nijmegen. En heb ik weer een jaar kunnen genieten van ons Kikkerlandje.

Even gewerkt bij de GGZ in Nijmegen is het dan weer tijd om mijn verhalen op te pakken. Nu op een iets andere manier (iets bondiger) waar menige van jullie mij ontzettend dankbaar voor zullen zijn.. ;)

Ik ga namelijk 2 Oktober 2007 op eigen initiatief terug voor 1 jaar naar Ghana, WA.

Maartje d'n Admiraal

  • 29 Augustus 2007 - 20:38

    Chris:

    Hey Schat,

    2 oktober komt toch wel heeeel dichtbij, gaat toch wel sneller dan dat je dacht he. Ben zoooo trots op je dat je deze stap durft en ook echt gaat zetten. Echte wereldvrouw he ;)

    Gelukkig zie ik je nog wel ff voordat je vertrekt. Komt er nog een traditioneel afscheidsfeest in huize Admiraal????

    Kus

  • 30 Augustus 2007 - 07:14

    Ella Terlouw:

    Hey Maartje, een goede tijd in Ghana gewenst. Hoop dat je dromen uitkomen.
    Liefs, Ella Terlouw

  • 30 Augustus 2007 - 13:02

    Leonie:

    Beste Maartje,

    Wij zijn bezig met een programma voor TMF en ik heb een vraag voor je zou je mij misschien je emailadres kunnen mailen dan kan ik je wat meer informatie toe sturen!

    leonieluttik@hotmail.com

    Ik hoop snel van je te horen!

    Groetjes,
    Leonie Luttik

  • 19 September 2007 - 11:28

    Uit Aaste:

    rik is geslaagd,
    Maartje heeeeelveeeeeeeel succes,
    en tot ziens,
    proficiat met je pa

  • 24 September 2007 - 17:11

    Denise:

    Spannend.... Als je maar weet dat ik je KEI erg ga missen Maart. Nu al!

    Dikke kus van Denise

  • 28 September 2007 - 23:31

    Maarkv:

    wie zit er achter deze schuilnaam???
    ja dat zijn maria, arjan, anne may,rik, karin, vera.
    leuk feest goede reis en tot schrijfs

  • 29 September 2007 - 11:25

    Yoselien:

    Hey lieve Maartje, heb je gevonden hihi! Geniet van je laatste dagen bij je familie en vrienden! En natuurlijk heel veel plezier in Ghana!!! Kus Yoselien

  • 30 September 2007 - 14:20

    Lian:

    Hai Maartje,

    Hoe was je surprise afscheidsfeest? Ik kon helaas niet komen, want ik moest werken.
    Nog 2 dagen.....en dan is het zover!!! Fijne reis en heeeel veel plezier. Pas goed op jezelf en GENIET ervan. Niet te veel, want anders kom je niet meer terug :)
    Ben benieuwd naar al je verhalen!

    Liefsxxx Lian

  • 02 Oktober 2007 - 09:52

    Loek En Jane:

    Hoi Maartje,

    Veel plezier in Ghana en geniet ervan. Dit pakken ze nooit meer van je af.

    Loek en Jane

    P.s. We spreken je op MSN/SKYPE

  • 02 Oktober 2007 - 20:01

    Sharon:

    hey Maart,

    Ik heb je gevonden!
    Veel plezier in Ghana en misschien tot volgend jaar, als ik afgestudeerd ben!

    Groetjesssssssss

    (ps: je weet wel vriendin van Denise, ja die leuke vriendin! waar je veel me kan lachen haha)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Accra

Maartje

Gewoonweg geweldig...

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 302
Totaal aantal bezoekers 148536

Voorgaande reizen:

15 September 2005 - 13 Juli 2008

Mijn eerste reis

07 Oktober 2010 - 30 November -0001

Ghana 2010

Landen bezocht: