kort en krachtig! - Reisverslag uit Accra, Ghana van Maartje Admiraal - WaarBenJij.nu kort en krachtig! - Reisverslag uit Accra, Ghana van Maartje Admiraal - WaarBenJij.nu

kort en krachtig!

Door: d'n Admiraal

Blijf op de hoogte en volg Maartje

03 Oktober 2007 | Ghana, Accra

Veilig aangekomen!
lekker warm!
heerlijk genieten!
uitgerust (Nederlandse stress is er al aardig af!
vandaag al druk op pad, met de auto al scheurend door de hoofdstad met kinderen/ jongeren op straat die van alles en nog niets verkopen aan je raampje! Zakdoeken, waterzakjes, discolampen, neonlichtjes, vlaggen, snoep en ga zo maar door! Het geld is ondertussen veranderd in heel Ghana en tjee das ff wennen. Geef gewoon steeds te veel maar krijg gelukkig altijd wel netjes geld terug!

Telefoonkaart gekocht! Nr.
bellen vanuit Nederland voor 15 cent per minuut: 09001523 - 00233274845696

smsen zonder de 09001523

Take care because i care!

T gaat dus goed hier in het gezellige drukke Ghana.

kusjes

• 03 Oktober 2007 - 11:19

Chris:

Hey Schat,

Gelukkig veilig aangekomen in het mooie Ghana! Hoe was het overstappen? Moest je lang wachten of viel het mee? Wij hebben ook een heerlijke terugreis gehad (Jannetje en Kempke zaten bij mij in de auto) Maar dit is idd een erg kort en krachtig berichtje van jou, niet echt jouw style ;) Tot snel en geniet van alles!

Dikke kus

• 03 Oktober 2007 - 11:33

Marianne:

Hoihoi,

Wat fijn dat je goed bent aangekomen. En zo te lezen sta je al meteen midden in het Ghanese leven!

Liefs Marianne

• 03 Oktober 2007 - 11:34

Diny & Peter Vd Heij:

We zaten al met nieuwsgierigheid op het 1e berichtje vanuit Ghana te wachten.
    En wat is er dan nog mooier dan te lezen dat je het naar je zin hebt en met volle teugen kunt genieten van alle belevenissen.
    Ga zo door Maartje!

• 03 Oktober 2007 - 11:55

Janneke:

Dag lieve 'nucht', het klinkt al weer perfect daar. Je zit weer lekker middenin de Ghanese sfeer, geniet ervan, Janneke!

P.s. Ga je nog naar Mary Lazet eigenlijk?

• 03 Oktober 2007 - 12:55

Mama:

Lieve Schat
    Heel fijn dat alles zo voorspoedig loopt, geniet met volle teugen van alles wat op je pad komt.
    Je smsje ontvangen , fijn dat het allemaal weer werkt.
    Hier is ook alles goed, ook met Kootje en Droepi, ze liggen heerlijk te slapen in hun mandtje.
    Heel veel liefs van ons allemaal
    10xxx mama

• 03 Oktober 2007 - 13:27

Sas(eeuwigedrukmaker:

Hey schat, geniet ervan, maar doe rustig hihi!!
    Wen en Jorinde zijn ook veilig aan en die hebben ook al een mail gestuurd.. Lang leve de mail hoor!!!
    Heel veel liefs en geniet nooit met mate!!

• 03 Oktober 2007 - 13:40

Chamila:

Lieve schat,
    Super dat je goed bent aangekomen daar. Gelukkig dat de stess eraf is eindelijk. Goed bezig allemaal dingetjes inslaan.
    Dikke kus chamila

• 03 Oktober 2007 - 15:34

Stee & Kem:

fijn da je goed bent aangekomen.
    heb je al wa leuke spots gevonden???
    drink daar dan maar een paar lekkere pilskes op ons. dan drinken wij ze hier ook op jou.

geniet ervan iedere dag daaro het hele jaar lang.
    groete stee en kempie

• 03 Oktober 2007 - 16:26

Je Allerliefste Nich:

hallo lieve maart,
    heel veel succes en geniet van iedere dag maar weer, voor je het weet is het jaar weer voorbij. haha! maak maar veel plezier en ik lees het weer terug op deze geweldige site van je.
    tot mails een hele dikke kus van je nichtje karin

• 03 Oktober 2007 - 16:46

Floor:

Ha maartje,
    Wat leuk dat je weer bent begonnen aan dit avontuur. Ik wil je heel veel plezier en succes wensen, we zullen genieten van je verhalen.
    groetjes uit Boekel

• 03 Oktober 2007 - 17:10

Nouchka:

Hey Maart,

Goed om te horen dat je veilig bent aangekomen! Heeeeeeeeeeel veeeeeeeel plezier! En tot de volgende mail maar weer!

x Nous

• 03 Oktober 2007 - 17:35

Jannetje:

He Lieverd!!!
    Wat leuk om je stem even gehoord te hebben! Dan lijkt Ghana opeens niet zo ver meer. En super dat je alweer helemaal in het Ghanese leven zit, of je nooit weg bent geweest! Voel je lekker thuis daar en veel groetjes aan iedereen.
    Kus van je zus!

• 03 Oktober 2007 - 20:48

Wendy:

hey maart!!!!!!!!

dit is wel een heel kort en krachtig verhaal! hihi
    jo en ik zijn ook vielig aangekomen en klaar voor het avontuur!!! we hebben het gevoel dat we hier al lang zitten, want we hebben al veel meegemaakt!!!

we kopen hier gen sim kaart en hebben geen bereik op onze nederlandse sim kaart, dus lang leve de mail. (he sas)

ik ben net aangekomen in hayacusco (volgens mij heette het zo..) en ga ff op verkenning uit!!

geniet nooit met mate!!!!!!!!!!
    liefs wendy

• 03 Oktober 2007 - 22:18

Jane:

He schatje jij lekker in de zon wij hir in de regen ,fijn te horen dat je goed bent aan gekomen.gr tot horen Jane

• 04 Oktober 2007 - 13:32

Fleur:

Lieve Maart

Zoals iedereen al zegt natuurlijk: Heel veel plezier meis! Hoop echt dat het weer een geweldige reis voor je gaat worden. We blijven elkaar volgen via de site en als ik weer in Nederland ben zal ik je eens gezellig opbellen.

Veel liefs van mij

• 23 Oktober 2007 - 19:15

Betty Van Den Broek:

maartje succes samen.
    laatste bericht gelezen, erg leuk .
    ik blijf je volgen. liefs en groetjes

van:BETTY