damn - Reisverslag uit Accra, Ghana van Maartje Admiraal - WaarBenJij.nu damn - Reisverslag uit Accra, Ghana van Maartje Admiraal - WaarBenJij.nu

damn

Door: d'n Admiraal

Blijf op de hoogte en volg Maartje

04 Oktober 2007 | Ghana, Accra

Daar ben ik weer, bedankt voor de leuke berichtjes. Ik ga het weer kort houden heb me namelijk niet voorbereid op deze tekst haha! Maar echt waar, heb ik een visa voor 1 jaar mag ik maar 30 dagen blijven. En het idee om even over de grens te gaan en dan weer terug is me ook door de neus geboord dus! Hoe we dit weer voor elkaar gaan krijgen is de vraag. De enige optie die ze me boden is natuurlijk trouwen met een afrikaan! Tja dat zit er niet in!
Ik ga vanavond een mooi verhaal schrijven want ik heb weer veel dingen gezien waarvan ik denk tjee die dingen was ik gewoon vergeten! Ze zien er zo normaal uit maar nee hoor dat is niet zo!
Toedels heb nog maar 1 minuut internet dus ff snel opslaan dit

kusjes

  • 04 Oktober 2007 - 13:56

    Sanne:

    Hee Maart!
    Fijn dat je goed bent aangekomen! Jammer dat je maar 30 dgn mag blijven... Hoop dat je daar een betere oplossing voor vindt dan een huwelijk!
    Heel veel plezier en lekker genieten!
    XX

  • 04 Oktober 2007 - 14:53

    Floor:

    Hé lieverd, doe je het rustig aan met jouw zo waardevolle energieverdeling? Haal even diep adem en ga even rustig bedenken wat je nu gaat doen, nog maar even geen voorbereidingen treffen voor een huwelijk :-)....
    Heel veel wijsheid gewenst en vooral vertrouwen én geduld - je zult het nodig hebben! Relaxte leefgebieden hebben het nadeel dat de mensheid ook heel relaxed reageert - langzaam dus.
    Doei succes gewenst XX Floor

  • 04 Oktober 2007 - 14:54

    Daniel:

    Hoi maartje fijn om te horen dat je goed bent aangekomen, maar dat je misschien na 30dagen weer terug bent lijkt me ook niet de bedoeling er zal vast wel een oplossing zijn voor je, zonder dat je met een afrikaan moet trouwen. geniet er maar zoveel mogelijk van want wie weet?

    Liefs daniel

  • 04 Oktober 2007 - 15:13

    Marianne:

    Een mailtje naar buitenlandse zaken is wellicht een optie. Die hebben ons wel eens uit de brand geholpen.

    x M.

  • 04 Oktober 2007 - 15:51

    Janna:

    hey maart,

    dat is echt #@*@#####!!!
    En heel raar! Komt je trouwring toch nog van pas ;)

    Kus janna

  • 04 Oktober 2007 - 17:58

    Harrie/Anneke:

    in ieder geval fijn dat de reis goed is gegaan en met de rest zal het ook wel loslopen. Jij bent zo vindingrijk en creatief: dat krijg jij geregeld!

  • 04 Oktober 2007 - 23:21

    Wendy:

    en wanneer is de dag??? die wil ik natuurlijk niet missen!!!! hihi
    er is altijd een oplossing te vinden toch?! en daar heb je nu dus nog 28 dagen voor!! komt helemaal goed!!! en anders moet je maar ff langs mij...

  • 04 Oktober 2007 - 23:46

    Jorinde:

    Hey Maart,

    Fijn dat je goed bent aangekomen! Wel erg vervelend dat je gezeik heb met je visum. Maar jullie vinden vast een oplossing! Ik hoop dat je het weer erg naar je zin zult hebben! Wij hebben het ook echt super hier (zie site). Veel plezier nog en succes.

    Dikke kus Jo

  • 05 Oktober 2007 - 07:52

    Marian Kaarsgaarn:

    Hoi Maartje,wij hebben elkaar gezien op schiphol, toen jij met je moeder samen Jane en Loek hebben gebracht. Ik volg je mailtjes elke dag, erg leuk. Ik wens je heel veel succes en hoop dat het snel in orde komt met je visum.

    groetjes Marian

  • 05 Oktober 2007 - 08:22

    Sharon:

    Damn Maart, daar ga jij wel uitkomen en zo niet, adopteer een kind!!!
    Dan ben je wettelijk verplicht om een jaar daar te blijven, zodat de maatschappelijk werkers jou in de gaten kunnen houden hahahahaa.

    Dikke knuffel,
    Sharon

  • 05 Oktober 2007 - 17:42

    Jannetje:

    He lieve Maart,
    Krijgen we er dus misschien een Ghanese meneer bij in de familie, wat een gezelligheid. Maar als er een andere oplossing te bedenken is... probeer dat dan toch maar eerst he ;) Ik heb er vertrouwen in dat het je gaat lukken hoor! Onderhandel maar even goed daar.
    Kus Jannetje

  • 05 Oktober 2007 - 18:52

    Astroje@home.nl:

    Hoi Maartje, Ook zonder huwelijk zul je het wel redden hoop ik. Ik wens je in elk geval heel veel succes toe en natuurlijk een gelukkige en blijde tijd toe daar in dat prachtige Ghana.
    Liefs van Jeanne Derks

  • 06 Oktober 2007 - 10:10

    Ellen:

    Hey Maartje!!
    Terug naar Ghana, geweldig, ik hou je weblog bij!
    Doe je wel iedereen heel veel liefs van mij.
    Dikke knuffel Ellen

  • 07 Oktober 2007 - 08:09

    Lian:

    Jeetje, 30 dagen, wat vreemd zeg. Gaat vast goed komen! Suc6 ermee en waag het niet om zonder ons te trouwen ghehe. Veeeeel plezier! xxx

  • 10 Oktober 2007 - 10:32

    Diane:

    Hey Maart, mmm da klinkt nie goe. Vervelend zeg dat het ff niet loopt zoals gepland. Maar wie weet komt t toch nog goed. Ben benieuwd naar je verhalen uit Ghana. Liefs xx en heel veel plezier! van je buuf

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Accra

Maartje

Gewoonweg geweldig...

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 273
Totaal aantal bezoekers 148518

Voorgaande reizen:

15 September 2005 - 13 Juli 2008

Mijn eerste reis

07 Oktober 2010 - 30 November -0001

Ghana 2010

Landen bezocht: