Nieuw telefoonnummer - Reisverslag uit Accra, Ghana van Maartje Admiraal - WaarBenJij.nu Nieuw telefoonnummer - Reisverslag uit Accra, Ghana van Maartje Admiraal - WaarBenJij.nu

Nieuw telefoonnummer

Door: d'n Admiraal

Blijf op de hoogte en volg Maartje

06 Oktober 2007 | Ghana, Accra

Hallo allemaal,

Hier even een berichtje in opdracht van Maartje:

Maartje kon met het vorige telefoonnummer van een aantal mensen geen berichtjes ontvangen vanuit Nederland. Daarom heeft zij nu een nieuw nummer, waarop zij waarschijnlijk beter ontvangst heeft.

Het nummer is: 00233-249914637

Naar dit nummer kan gebeld worden via
0900-1523 (slechts 15 cent per minuut) Hierna kun je het nummer intypen en afsluiten met een hekje.
Dus 0900-1523 00233249914637

Bij het smsen 0900-1523 weglaten.

Alles gaat goed met Maartje, ze is nog steeds in Accra. Tessa is inmiddels ook veilig aangekomen. En als ik het goed heb liggen ze nu samen heerlijk op het Ghanese strand!

Groetjes Jannetje.

  • 08 Oktober 2007 - 10:07

    Bart:

    He Maart

    Ik had dat stukje ook gelezen van die 30 dagen. Wel heel apart. Maar doe maar niet te gek dan is het al gek genoeg.

    Kijk uit met oversteken en succ.

    Gr Bart

  • 08 Oktober 2007 - 16:06

    Joke En Jacq Arts:

    Maartje
    Ik was vanmiddag aanwezig op de koffietafel in Bakel samen met je moeder .
    Die trotse Tiny deelde folders uit van jou en ik dacht laat ik die site maar eens opzoeken.
    Mijn bewondering gaat uit naar jou om daar in Ghana te helpen waar nodig is.
    Wij wensen jou heel veel succes met je project en we horen het wel weer een keer van jouw familie.
    Groetjes Joke
    nichtje van Tiny
    We hebben jou gesproken in Asten bij Ome Jan.
    Hou je taai.

  • 08 Oktober 2007 - 19:56

    Evelien:

    Heej meissie, ik lees je berichtjes nu pas haha! hotmail he! mijn andere adres is : patrickevelien@home.nl maar nu heb ik ook je nummer dus kan smse! Gelukkig gaat het allemaal goed, hopelijk kun je iets geregeld krijgen om dus langer dan 30dagen te blijven want dat is wel balen wat een regelgeving daar joh! Ik heb ook nog een nieuwtje! Ga morgen opzeggen bij m'n nieuwe baas! Ga weer terug naar Innoseeds haha! Ze hebben me best wat geboden van cursus tot salaris gewoon allemaal hartstikke positief! En meteen vast contact. Zekerheid heb ik niet maar waar heb je dat wel! Maximaal 5 jaar en minimaal 2 a 3jaar met misschien de insteek dat ze daarna een kantoor in de buurt gaan huren. Maar ik ben er zelf wel heel blij mee dus daar gaat het om. Heel veel succes met alles denk aan je! Dikke kus mij

  • 10 Oktober 2007 - 21:33

    Mama:

    Heel fijn Maartje dat je goed aangekomen bent in Wa. Geniet van het fijne weerzien met iedereen.
    Liefs papa en mama 10xxx xxx x xxx


  • 10 Oktober 2007 - 21:55

    Marleen:

    He maartje!

    Leuk zeg zo;n site:P! Ik ben dadelijk ook te volgen op marleenpulles.waarbenjij.nu!

    Kunne we elkaar in de gaten houden war;)

    Ben blij dat je goed aangekomen bent, maar ben wel heeel benieuwd of je nog wat geregeld krijgt daar met je dagen! ( of je hebt het al rond?)

    Geniet ervan! Ik moet nog 2 daagjes werken, een weekje stressen, spullen pakken, feestje vieren en dan mag ik!

    Tot horens!

    Kus Marleen

  • 11 Oktober 2007 - 17:09

    Karin:

    Hey lieverd,

    Ik ga voor je duimen dat je langer mag blijven! Zou echt zonde zijn, eerst je ding doen daar en dan pas terug komen, beloofd??!! Natuurlijk kijk ik wel weer uit naar een volgend feest in "Huize Admiraal"! HaHa!

    Dikke kus uit winterswijk!!!

  • 13 Oktober 2007 - 09:59

    Kemmmmm:

    Ha Maart paardestaart !! Ge hed extra ruimte voor fotootjes ! Ben zoooooo benieuwd naar je nieuwe foto's en nieuwe avonturen !! Doe ze de groetjes daar in Wa !! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx kem

  • 15 Oktober 2007 - 15:46

    Rico:

    reis is geboekt en betaald
    tot maart
    X Rico

  • 15 Oktober 2007 - 20:01

    Je Man :

    maartje ga je eerst nun dikke pakkert geven zo gauwk oe zie alles geregeld vandaag weet nu even niet meer wat ik allemaal aan je wilde vertellen komt wel weer tot horens schoonheid zal de dagen aftellen ben ik daar zo dikke kuz van ikke

  • 15 Oktober 2007 - 20:12

    Je Man:

    weet weer iets vandaag de reis betaald paspoort geregeld spuitjes geregeld visum bijna dus nun zeer goeien dag gehad weet nu ook hoe dit ding werkt kan zelfs al mee 2vingers typen goed van mij toch vrouw als ik de volgende keer weer met dit ding zit te spelen denk ik aan jou en komt er misschien ook watnuttigs op te staan kuz ikke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Accra

Maartje

Gewoonweg geweldig...

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 320
Totaal aantal bezoekers 148510

Voorgaande reizen:

15 September 2005 - 13 Juli 2008

Mijn eerste reis

07 Oktober 2010 - 30 November -0001

Ghana 2010

Landen bezocht: