Jannetje terug in Nederland - Reisverslag uit Wa, Ghana van Maartje Admiraal - WaarBenJij.nu Jannetje terug in Nederland - Reisverslag uit Wa, Ghana van Maartje Admiraal - WaarBenJij.nu

Jannetje terug in Nederland

Door: jannetje

Blijf op de hoogte en volg Maartje

11 Januari 2008 | Ghana, Wa

Hallo allemaal,

Hier weer een berichtje van Jannetje, dit keer vanuit Nederland.

Mijn tijd samen met Maartje in Ghana zit er alweer op. Vanmorgen ben ik veilig in de regen in Nederland aangekomen.Ik heb een hele mooie tijd gehad in Ghana. Ik wil alleen nog even zeggen dat ik heel trots ben op Maartje. Ze heeft helemaal haar plekje gevonden in Ghana. Ze straalt van top tot teen en heeft veel plezier in alles wat ze daar doet.

Lieve Maart, geniet er nog lekker van! En bedankt voor alles!

Dikke kus van je zus!!!

• 11 Januari 2008 - 14:19

Janneke V ;-):

Dag lieve nuchten, een op dit continent en een op een 'continent verder'!
    Fijn dat je weer goed terug bent gekomen en een goede reis hebt gehad Jannetje. Succes met weer wennen hier.
    Maartje, heeeeeeeel veel plezier daar nog. Dat gaat vast helemaal goed komen met jou,

kus van je nucht.

• 11 Januari 2008 - 14:23

Nouchka:

Heeeej meiden!

Jampie, fijn dat je weer back in Holland bent ;-). Snel maar weer eens bijkletsen na al je avonturen!

Maart, jij nog heel veel plezier! Ik heb de foto's bekeken en volgens mij gaat het erg goed met je daar. Geniet ervan!

Liefs Nouchka

• 11 Januari 2008 - 15:23

Ardy:

en...Hoe kijk jij er op terug? Voor herhaling vatbaar? Zinvol werk? Nu hier ontwikkelen.
    Groetjes, Ardy

• 11 Januari 2008 - 16:42

Chamila:

Lieve Jannetje,

Fijn dat jullie een top tijd hebben gehad. Maart heel veel plezier nog daar. Jannetje ik kom snel langs. Veel liefs chamila

• 11 Januari 2008 - 17:37

Lidwien:

hai Jannetje en Maartje , wat mooi om via de berichten en de mooie foto's een groot stuk werk dat jullie verrichten ook mee te maken.Dat Maartje zo in haar element is is een voorrecht volgens mij.En ontzetend fijn om vorm en uiting aan te kunnen geven.

Alle goeds verder. Lieve groet Lidwien

• 12 Januari 2008 - 08:00

Floor:

Hai Jannetje - fijn dat je het zo goed hebt gesteld, batterij weer flink opgeladen?? Zie as dinsdag? Liefs X Floor

• 12 Januari 2008 - 10:59

Pieta En Peter:

Dag Jannetje en Maartje,
    Wat gaat de tijd snel, je bent al weer thuis Jannetje. Zo te lezen en te zien aan de foto's hebben jullie samen en de mensen daar een fijne tijd gehad. Jullie zullen beiden weer moeten wennen. Gaat het goed met de gezondheid van beiden? zo te zien wel... Hoelang blijft de Nederlandse collega nog in Ghana?
    Wij wensen jullie beiden een succesvol jaar, dat het maar mag brengen wat je er van verwacht.
    Hartelijke groet uit Arnhem, Pieta en ook van Peter

• 12 Januari 2008 - 22:30

Maria:

Jannetje,wat vliegt de tijd,
    zo zat je vorig jaar nog in Ghana,en nu weer in het natte kikkerlandje.
    aan je verhalen en foto's te zien hebben jullie een fijne tijd gehad.
    Maartje, het zal weer even wennen zijn zonder je zus maar jou kennende ga je er weer gewoon tegenaan.succes meid.
    veel liefs van de kuchende bende uit aaste.

• 12 Januari 2008 - 22:32

Maria:

wat de carnavals foto betreft,
    ze hebben je uit de top 3 gestoten.
    ik alleen red het niet met 1 stem per dag

• 13 Januari 2008 - 23:22

Papa En Mama:

Jannetje kwam minder moe thuis dan de vorige keer. De verhalen komen los. Een geweldige ervaring rijker en zo groei je mee met alles wat op je pad komt. Op het moment dat je in Oudheusden aankwam viel de 'Houwdoe' op de mat waar jouw eerste stuk in staat met een prachtige foto er bij. "Wordt vervolgd" stond er onder. De Heusdenaren genieten mee. Van Maartje gaan we straks ook weer stukjes plaatsen. Papa en Mama

• 14 Januari 2008 - 15:12

Diny & Peter Vd Heij:

We willen even laten weten dat we alles met grote belangstelling lezen; de mooie foto's hebben bekeken en als grootste verrassing zagen zelfs een filmpje.
    Jannetje, fijn dat je minder moe was dan vorig jaar bij thuiskomst. We hopen dat je weer snel je ritme kunt vinden en weer kunt wennen aan het Nederlandse winterseizoen. Dat Maartje haar stekkie kan vinden in Ghana, dat hadden we niet anders verwacht. Maartje, nog hele fijne en ook 'vruchtbare' maanden in Ghana!
    Lieve groetjes vanuit Bladel.

• 31 Januari 2008 - 18:11

Marleen:

Hee Maart en Jan!

Voor mij is het alweer voorbij. Ik ben nu dik een week terug vanuit het warme curacoa! Het was helemaal top en heb leuke mensen leren kennen! Ik weet ook zeker dat ik nog vaker die kant op ga!

Fijn te horen dat jullie het leuk hebben gehad!

Heel veel plezier nog daar Maart en als je terug bent drinken we er een op! Maar dat duurt nog ff he?!

Liefs kus Marleen